Americké seskupení, pojmenované dle běloruského města, se již potřetí vrací s těžkotonážním, psychedelickým hudebním koktejlem, který je ponejvíce ukotven ve sludgeových a částečně i doommetalových polohách, které mají poměrně blízko např. k výrazivu jejich stájových kolegů UNEARTHLY TRANCE.
MINSK nepatří ke kapelám, které na každé další desce výrazně přehodnocují svoji hudební tvář, a „With Echoes In The Movement Of Stone“ je toho jen dokladem. To, co před lety načrtli na debutní nahrávce, MINSK dále vybrušují a nikterak zásadně se neodchylují od původně vytyčené linie. Čtveřice však i nadále zůstává „mistry“ ve svém oboru – totiž v budování sugestivní psychedelické atmosféry nesoucí se na hřmotných zvukových stěnách, jejichž kostru často tvoří takřka tribální rytmika. Výjimku předznamenává pouze úvodní, na poměry kapely velmi rychlá skladba „Three Moons“, který svým nábojem, pojetím a přímočarou přístupností vystupuje z celkového konceptu desky. Záhy po ní však nastupuje „tradiční“ valivý trans s precizní produkcí Sanforda Parkera, jenž tentokráte nevykazuje tak výrazné výkyvy na sinusoidě – kontrast uřvaného, zuřivého hluku a náhlého zklidnění využívají MINSK zřídka. Hudební a tématická variabilita rovněž není nijak výrazně na pořadu dne – vedle hutné atmosféry se čtveřice zaměřuje především na detailní práci se zvukem, rytmikou a charakteristické vrstvení efektů a samplů, které spolu s distorzí kytar vytváří efektní, o sebe se tříštící zvukové vlny, nad nimiž se vnáší zpěvné deklamace Christophera Bennetta.
MINSK natočili opět o něco méně přístupnou desku, která vznáší nároky především na trpělivost a soustředěnost posluchače. „With Echoes In The Movement Of Stone“ je velmi kompatní nahrávkou, která vás patrně nepřekvapí neslyšeným a to ani v intencích dosavadní tvorby čtveřice, nicméně typické hypnotické rytmy a repetivní motivy podepřené výbornou produkcí, obepínající nyní už tradiční transcendentní témata kapely, dokáží opět navodit příjemný hudební zážitek.